Ďalší problém, ktorý nastane je ten, že v sacom potrubí, kde je zvyčajne podtlak je teraz väčšinou pretlak. Najviac som sa bál brzdového posilňovača. Bez testovania som preto ihneď na základe rád spravil sústavu spätných ventilov a ťahal ešte jeden podtlak. Systém bol však netesný a preto som ho pri prvom teste zrušil a ostal pri klasickom zapojení. Najazdil som už 2000 km a posilňovač funguje bezproblémovo.
Ďalšie hadičky som riešil následovne. Odvetrávanie ventilov pod vzduchový filter do boxu a pripoj od ventilu spätného vedenia paliva ešte zvažujem čo je lepšie. Na vysvetlenie. Ak je podtlaková hadička spätného vedenia paliva zapojená, tak sa systém správa tak, že tlak paliva pri voľnobehu sa drží na 3,6 baru a po nábehu turbo tlaku sa zvyšuje nad 4,5 baru – merač viac nemeral. Ak je hadička odpojená, je tlak v celom rozsahu otáčok 3,6 bar. Auto funguje takmer rovnako pri obidvoch zapojeniach aj keď pri zvyšujúcom tlaku by mal dávať viac paliva do valcov. Takže zapojenie všetkých hadičiek máme za sebou a nasleduje testovanie.
<< Home